Tu imi faci sufletul sa zambeasca!

… Un zambet sincer si cald, colorat cu momentele noastre!
Sufletul tau frumos imi insenineaza zilele… Pareai asa linistit in poza de sub tei… Un zambet scurt in coltul gurii, buzele tale carnoase, ahh ochii tai imi vorbeau!
Cand imi faci sufletul sa zambeasca, sunt mai optimista, sunt mai usoara, parca zbor, vad totul mai limpede
Te simt cum imi curgi prin vene, simt cum imi tresalta sufletul…
Sufletul meu iti zambeste si tu esti pregatit sa primesti surasul ei… Sperand cu tarie…

Sufletele noastre zambesc, timid, ca un balsam ptr inimile noastre macinate…
Hai sa dansam de bucurie… Asa cum ne-am imaginat amandoi in acea seara in Herastrau! Ahh de ce nu om fi facut-o? Dar e atat de conectant ca am gandit-o amandoi…
Sufletul tau frumos imi este putere, optimism, vitamina, sa tratez fiecare zi ca o noua sansa, sa nu ma pierd si sa lupt … Ptr mine, ptr tine, ptr noi!
Ma perpelesc de nerabdare, iti zambesc sincer si pot doar sa sper, sa cred, sa simt ca sufletul tau frumos zambeste pentru mine!
Buna dimineata iubire!
Leave a Reply

