Unii oameni sunt facut sa ramana

Zile…
Mai sunt asa putine zile…
Ador sa te vad zilnic!
Ne crosetam amintirile din panza de paianjen
Ne petecim sufletul cu matase firava
Esti acel sprijin de care mi-e dor sa il am aproape, esti acea mana ferma si calda dar in acelasi timp tandra care stie exact ce vrea…
Cu atata rabdare demontezi orice gand nebunesc imi rasare in mintea mea de femeie… Est atat de cerebral!
Emani REALITATE!
Transmiti CONSTANTA!
Pauzele de la birou mi le dedici mie… Simt ca o sa iti lipseasca…
Avem discutii serioase, verticale ca noi… Iubesc asta!
Sa stii, in alta ordine de idei, ca apreciez foarte mult ca nu ai pozat in fata mea ca barbatul cu o viata minunata, care nu are nevoie de nimic, ca e suficient… Si ador ca nu mi-ai inspirat in nici un moment ca ai vrea langa tine o femeie inferioara pe care sa o domini. Ci o egala tie, si in suflet si in port!
Iubesc omul din tine
Iubesc ca intelegi ca a fi om inseamna si a fi vulnerabil uneori
Tu esti OM inainte de a fi orice altceva si iubesc asta la tine!
Nu renunt la tine. Nu vreau. Nu pot.
Leave a Reply

