Imi curgi prin vene

Ai zis-o ptr ca trebuie si nu ptr ca vrei…
Ai zis-o ptr ca asa ti se pare tie corect si nu pentru ca este corect ptr amandoi
insa nu uita ca avem un duet, cel mai frumos duet al vietilor noastre, unicul!
Ma doare capul, tamplele zvacnesc, carnea tremura…
Nuputiincioasa ma simt, uitandu-ma la un ecran gol in care clipoceste un cursor
Ma uit in ecran cu gandul la tine si simt durerea sufletului tau de parca mi-ar curge prin vene…
Mi-as dori sa te tin in brate, sa iti iau durerea cu mana, sa iti soptesc suav la ureche si astfel sa zambesti din nou.
Nu ma alunga, avem nevoie de noi. Daca fiecare ora largeste spatiul intre noi… Lasa ceasul sa decida… Poate asta e cursul natural. Dar pana si ceasul mai da inapoi cate o ora din cand in cand.
Neputiinta simtim…
Buzele imi tremura, lacrimi curg pe obraz, se preling pe gat, pe sani si cad zgomotos pe gresie. Sunt pe balcon, aprind o tigara. Stiu ca nu-ti place, dar totusi imi cauti gustul in ele… Te infrupti din ele cu tot sufletul tau dornic…
Ahh gesturile tale grijulii, mangaierile tale protectoare de suflet si de trup…
Mi-esti drag. Te ador. Te …
Ai intrat si mi-ai cuprins sufletul in feluri necunoscute. Si ai un loc marcat acolo unde tin respectul din atatea motive!
Si eu tanjesc dupa tine… Sufletu-mi urla… Buzele-mi gem… Ploua-n ochii mei… E cutremur in inima mea cand tu nu esti
Nu renunt la tine. Nu vreau. Nu pot.
Leave a Reply

