De… de… de…

Te astept azi… te voi astepta maine… te voi astepta…

Vreau sa ma simti… vreau sa te simt…

Acest noi pe care il simtim cred ca e opera pentru care toate celelalte au fost doar un preludiu

Nu conteaza cat de des vom putea fi noi … insa simtim ce si cat inseamna pentru noi momentele noastre…

Vreau sa iti transmit caldura imbratisarii,  tandretea sarutului, chimia pielii, vibratia corpului … iubirea mea… si este minunat ca simt acelasi lucru de la tine … poate chiar mai mult…

Conexiunea dintre noi devine mai puternica… in contrast cu vietile noastre paralele…

Cerebralul meu, stiu ca poate ai dreptate cu tot ce gandesti… imi scrii, imi spui pe vorbe, imi spui din fapte, imi spui din ochi… imi transmiti pe undele noastre cerebrale… insa… INSA! stiu ca ceea ce simtim are pereche, m-ai lasat sa te cunosc si sa te simt … si am nevoie de tine si pentru tine ma lupt si cu morile de vant!

Eu sunt aici, langa tine, bantuita de nevoia de tine, de sufletul tau, de iubirea ta, de apropierea ta, de caldura ta, de atingerea ta, de sarutul tau, de mangaierea ta, de corpul tau, de contopirea cu tine… de … de …. de …
Leave a Reply

