Uneori…

Uneori nici nu stiu despre ce vorbim, imi place doar sa iti aud vocea, sa aud sunetul respiratiei tale, sunetul tau ascultandu-ma pe mine.

Uneori discutam lucruri atat de vitale si cunoastem astfel oamenii din noi, principiile pe care le avem.

Doar gandul ca existi ma face sa ma simt in siguranta.

Poate ca esti singurul caruia i-am aratat cu adevarat cine sunt eu, esti singurul care vede cu adevarat cine sunt eu fara sa-i spun neaparat, esti singurul caruia ii pasa cu adevarat
Intelegi perfect ceea ce vreau sa iti transmit prin tot ce scriu, prin cantecele pe care ti le dau, prin micile gesturi pe care le fac…

Ma gandesc la tine! M-am trezit cu tine in gand!

Buna dimineata iubire!

Leave a Reply

