Chef de duca, cu tine :-)

Noi doi, o masina, muzica sufletului nostru… Viteza, naturalete, comunicare, sentimente, atingeri care vorbeau…. Asta gandeam vineri in drum spre depozit…
Sunt fericita in serile cu degete imperecheate cu tine, iar diminetile sunt feerice… Abia o astept!
Cand mi-e frig,  nu vreau un plover, ci pe tine, sa ma strangi in brate…
Vreau sa-ti creionez fericirea pe tot corpul cu buricul degetului meu…
Vreau sa-ti urmez conturul palmei si sa-ti strang mana atunci cand te astepti mai putin.

Lucrurile bune se intampla celor care au rabdare.
zambesc cand ma gandesc la tine. fara nici un alt motiv. Stiu ca simti ca iti sunt aproape. Imi doresc sa luptam pentru orice ne face fericiti. Iar NOI ne facem fericiti.
Sentimentele trebuie impartasite si nu cultivata intr-un singur suflet. sa nu iti fie frica de sentimente. Nici de ale mele, nici de ale tale…
Ti le voi expune pe ale mele in cel mai natural mod posibil si stiu ca nu ma vei judeca pentru reactiile involuntare.
mai bine sa simti si sa gresesti decat sa nu fii in stare sa simti.
singurul loc in care m-as ascunde vreodata de tine, e sa fiu cuibarita la pieptul tau!
Leave a Reply

