Buna dimineata, soare!

Imi lipsesti … and that’s a fact.

M-am trezit gandindu-ma la tine, intrebandu-ma ce faci, ce gandesti, daca esti bine, cum e drumul…

Ma gandesc mult la tine, mai ales atunci cand sunt singura cu mine si ma lupt cu gandurile mele…

Vad in tine omul care crede ca viata fara copii e lipsita de sens.

Vad in tine omul capabil se se sacrifice pe sine pentru binele altui om, pentru ca pur si simplu crezi in el.

Vad in tine omul capabil sa ierte si sa iubeasca pe cineva cu fiecare bucatica din ea, inlaturand toate grijile si indoielile.

Nu incerc sa cosmetizez cine esti tu. Chiar si tu ai indoielile tale. Nimeni nu e perfect. Indoielile fac parte din noi. Dar tu gasesti puterea sa le inlaturi intr-o clipita, intr-o bataie de aripi de fluture, pentru ca totul are o solutie.

Imi lipsesti, suflet curajos, care iti tii viata in propriile maini, stiind ca esti ceva special.

Imi lipsesti cand nu sunt confortabila in propria-mi piele, si….. ma faci sa ma simt atat de confortabila cand sunt cu tine!

Imi lipsesti cand mi-e frica sa simt si… nu simt fara tine…

Mi-e dor de tine pentru ca stiu ca existi, pentru ca pot sa te simt…

Uneori as vrea sa fiu comoda. Sa imi impun sa simt mai putin. Sa inteleg mai putin.

Mi-e dor de tine azi in moduri in care nu mi-a fost niciodata dor …

Mi-e dor de tine pentru ca esti parte din mine … si ai dreptate: ca persoane individuale nu vom mai fi niciodata la fel.

Mi-e dor de tine, suflet frumos, curajos si bun! pur si simplu imi lipsesti!

Leave a Reply

