Cum…

As vrea sa stiu sa iti descriu emotiile pe care le trezesti in mine si felul cum ma faci sa simt… Esti cu adevarat un barbat inzestrat cu un dar!… sau pur si simplu e chimia asta intre noi … totul  vine de la sine… nimic fortat.
Mi-ai zis de esente … tu esti esenta mea stranie care o completeaza pe a mea.
Felul in care te uiti la mine, razand de stangacia mea in unele momente sau de felul in care ma ambalez, felul in care ai rabdare cu mine, cum imi calmezi sufletul chiar si atunci cand fizic nu esti langa mine, mirosul tau ce persista in narile mele mult timp dupa, felul in care ma saruti pe buze, pe gat, pe frunte, pe ochi, felul in care ma atingi …

Cum ma faci sa simt ca zambesti din cauza mea! Pur si simplu, ideea de a fi cu tine, de a aprecia tot ce imi oferi, ma face sa zambesc.
Cum ma faci sa simt ce simti cand pleci de langa mine… imi arati cum ti se goleste sufletul si ochii ti se transforma in boabe negre de tristete.
Cand plec de langa tine, cand pleci de langa mine … abia ma abtin sa nu dau frau liber nodului din gat, si lacrimilor din ochi.
Si nu, nu imi creez asteptari, doar sperante!
odihneste-te iubire, somn usor!
Leave a Reply

