Tu… (partea a 2-a)

Tu… nu mi-ai cerut mai mult decat pot sa-ti ofer. Cu toate ca ai face-o. Imi zici si ma faci sa simt ca eu iti sunt de ajuns.

Tu…Ma respecti. Iar respectul sugereaza muult mai multe.

Tu…Ma faci sa zambesc cu ACEL zambet. Ma faci sa te privesc cu ACEI ochi.

Tu…Ma incurajezi si-mi oferi sprijin moral sa imi urmez visele, deoarece crezi in mine.

Tu…Te interesezi cum ma simt, daca am dormit, daca sunt odihnita.

Tu…Imi spui ca sunt frumoasa. mereu.

Tu…Nu ai grabit lucrurile niciodata, si sper sa nu le incetinesti vreodata. Sa fie mereu momentul potrivit asa ca si pana acum.

Cand mi se intampla ceva, tu esti primul caruia vreau sa ii povestesc.

Nu ti-a fost frica sa iti ceri iertare, pentru ca doar un barbat puternic poate face asta.

As vrea sa spun intregii lumi cat de minunat esti, sa te vada toti prin ochii mei.

Desi suntem departe fizic, sufletele noastre raman conectate, aproape devin unul. doi intr-unul.

Leave a Reply

