Tu… (partea 1)

Esti drogul meu, sunt dependenta de tine … imi curgi prin vene, ai pus stapanire pe creier si pe inima.
Stiu ce o sa zici ….  dar nu ma pot abtine.
Te vreau tot timpul, imi lipsesti cand nu esti langa mine, si te visez cand esti departe.
Cand nu sunt cu tine, intru in sevraj. Ma omori putin cate putin, in fiecare zi. Si stii asta, si iti place.

Cand suntem NOI, nu mai suntem in lumea asta. Suntem doar NOI si atat… totul dispare. Raman doar suflete, iubire, pasiune, tremur, sudoare, doua trupuri contorsionate si multe endorfine
Si broboanele de sudoare ti le fur uneori chiar de pe buze sau de pe piele. Din cand in cand, un pahar de vin. Sau o bere
Un vis nesfarsit si in acelasi timp neimplinit. Ma duci pe cele mai inalte culmi …. nu pot renunta la tine… nu voi renunta la tine!
Si cand sunt in tine, e atat de cald si bine, ma simt in siguranta ca si cum nimic nu ar putea sa imi faca rau, simt artificii, uit de orice altceva si nu imi mai pasa de nimic. Si nici tie. Vrei sa ma domini si ma las complet in mainile tale… Vrei sa te domin, ma ghidezi catre tine, ma lasi sa te posed complet…

Acum astept o noua doza!

Leave a Reply

