All i wanna do…

seara de noiembrie… emotia unei chimii, emotia de a descoperi un om despre care nu stiam mai nimic…

un om care nu imi imaginam ca imi va schimba complet viata, ca va trezi la viata femeia din mine… femeia al carei suflet murise demult… femeia care era pe marginea prapastiei … femeia care uitase cum este sa fii dorita …

ai fost intai ca un magnet, ma gandeam la tine, dar in acelasi timp logica imi zicea sa fug de dorinta aceea ce crestea in mine in fiecare zi… era curiozitate, era dorinta, era admiratie, era respect, era atractie, era mai mult, dar nu puteam sa imi dau seama exact ce si cat si cum …

macar acum stiu, stiu exact ce anume ma poarta catre tine

vreau sa faci dragoste cu mine! Trezeste femeia din mine! Spune-mi ca tot ce iti doresti in seara asta este sa faci dragoste cu mine, fara sa spui mai mult…

 

Leave a Reply

