Delegatie

Mi-e dor sa te iubesc adanc si indelung si sa iti vad fericirea in ochi, pe chip si uimirea … ah, uimirea ta!

si mi-e dor de cat de frumosi sunt ochii tai cand ma privesti cu dragostea vorbindu-ti in priviri…

Si de cat de intim te simt in mine

Mi-e dor sa te tin de mana pe strada, mi-e dor de abandonul total, de cat de tare ma coplesesti, barbateste, de fiecare data.

Mi-e dor de tot ce traiesc, desi traiesc si chiar acum in inima mea totul, pentru ca tot ceea ce traiesc ma face sa ma simt reala, imi face dor de adevar si iubire; iar eu sunt adevar si iubire.

Mi-e dor de scanteile pe care le manevrezi cu mainile tale si cu buzele tale ca sa-mi aprinzi focul…

Mi-e dor sa gatim impreuna

Mi-e dor sa te astept la masa

Mi-e dor sa mancam aceeasi salata doua zile

Mi-e dor sa ne masam picioarele in timp ce ne uitam prin televizor

Mi-e dor de naturaletea pe care o traiesc cu tine

Mi-e dor de cum ne iubim dincolo de ochii lumii, de judecata si de teama

Leave a Reply

