Poate

poate daca am defini, ar fi simplu.
“sufletul pereche este o intruchipare a persoanei pe care o cautam in fiecare zi, persoana care ne completeaza permanent si cu care ne-am imparti oricand viata intreaga”
dar nu cautam o definitie. nu ne definim, ci doar traim! cat de putini stiu sa faca asta… cat de putini pot sa faca asta…
vorbesc la plural pentru ca simt “NOI”.
nu sunt doar eu. nu esti doar tu. suntem “NOI”.
atunci cand suntem, SUNTEM NOI.
faptul ca suntem si traim, ca timpul curge, nu poate fi intrerupt, nu are pauze, doar … evolueaza.

cand EA a fost plamadita din EL, os din oasele lui si carne din carnea lui … a fost si o separare a sufletului. s-au separat, s-au respins, ca sa se uneasca… s-au individualizat.
toti avem o durere genetica a separarii, o dorinta de apartenenta, o dorinta de a ne simti completi.
si ne simtim completi, tu si eu, cand ne contopim. oase, carne si suflet.
crezi in vieti anterioare? in vieti viitoare? avem o legatura prea puternica …
ma cufund in mine si te simt pe tine…
tacerea noastra e profunda si atat de graitoare…
te simt si de la distanta… stiu ca si tu pe mine…
uneori te simt in complexitatea pe care o afisezi, vad prin ea, de parca te cunosc de sute de ani…
simplul fapt ca stiu ce esti, ca stiu cine esti si ca existi … mi-ar fi suficient…
poate ca exagerez cu unele aspecte, dar astea se modeleaza cu timp si daruire, invatam o viata intreaga …ti-am promis ca invat! dar in esenta stiu ca suntem de acord, ca ne dorim, ca ne vom darui unul celuilalt de fiecare data cand avem ocazia.
cel mai bun lucru pe care ti-l pot oferi este sufletul meu, iar cel mai mare dar al sufletului este daruirea de sine si dorinta binelui celuilalt. Iar eu asta iti doresc… BINE!
Te-am regasit in spledoarea sinelui tau, in sinceritatea ta si in cerebralitatea ta … ramai asa cum esti, lumea trebuie doar sa te vada pe tine!
Leave a Reply

