Mereu tu…

Ma gandeam cat esti de capabil sa te realizezi in viata. cat de perseverent esti! poti nu numai sa reflectezi, dar sa si actionezi. poti face aproape orice, imi place ca ai incredere in fortele tale, si imi doresc sa fiu langa tine sa te sustin. Cred ca banii si puterea, in esenta lor, nu au nimic a-ti spune, insa stiu ca iti vei atinge obiectivele si vei obtine, mai presus de toate, implinire sufleteasca.

inspriri incredere, esti atat de bun cu oamenii din jur, prea bun, crede-ma … incat uneori imi trece prin minte ca vreau sa te apar de “prietenii” si oamenii stresanti din jurul tau. e un sentiment ciudat si placut in acelasi timp si mi-ar placea sa am o astfel de putere pentru tine.

Ai capacitatea de a patrunde in esenta oamenilor, ai acest dar minunat… te adaptezi si la cei mari, dar si la cei mici…Mi te imaginez ca o mana cereasca pentru copiii tai. Mi te imaginez jucandu-te cu ei in rolul de personaj de basm, cum le arati cum sa efectueze diverse trucuri, sau cum le explici lucruri mai complicate … esti atat de diferit cand esti cu ei, bineinteles e normal, dar mi-ar placea sa te vad o data in acest mediu… imi doresc sa o fac de-aproape insa inteleg …. dar chiar si de la distanta mi-ar face o teribila placere.

Leave a Reply

