Ador

Iubirea mea,

Acum ca te-ai intors, ca te-am vazut, ca te-am simtit, innebunesc cu gandul la apropierea ta! Tanjesc dupa tine… Te vreau atat de tare langa mine!

Ne-am descoperit intr-o seara pe care nu o voi uita vreodata.
O seara magnifica, o seara in care am simtit lucruri pe care nu le simtisem vreodata.

Felul tau de a fi m-a facut sa vreau mai mult, si mai mult.
Ador zambetul tau minunat, pe care poate doar mie mi-l arati, ador ochii tai luminosi pe care ii vad cum ma privesc, ador sunetul vocii tale calde.

Ador atingerea ta ferma si precisa, caldura dar si linistea pe care le simt atunci cand esti langa mine.
Ai cel mai bun suflet, un caracter nobil, ai personalitate.

Admiratia mea pentru tine creste in continuu si sentimentele sunt nemarginite.

Esti singura iubire pe care am cunoscut-o cu adevarat.
Parca pe tine te-am cautat tot timpul. Si acum ne-am gasit!

Ador linistea daruita clipelor alaturi, ador ca imi zambesti, pentru ca ma alinti, pentru ca ma atingi, pentru ca ma imbratisezi. Si pentru ca simt ca o faci din inima!

Apropierea ta ma face traiesc fara regrete si ahhh cat vreau sa ma apropii de tine!

Leave a Reply

