Ma perpelesc, debordez!

e complicat, clipoceste cursorul… sa incep… nu stiu cum…
o mie de ganduri imi bantuie capul, toate vor sa se faca auzite.

iti cer iertare, nu stiu exact pentru ce o fac, dar o fac…simt ca trebuie sa fac asta.

poate te rog sa ma ierti pentru ca am dat buzna in viata ta, poate vreau sa ma ierti pentru ca am devenit dependenta de tine.
iarta-ma iubire!

imi lipsesti, imi e atat de dor de tine…

am nevoie de tine, sa ma tii cu picioarele pe pamant, sa imi spui ca e totul bine. Tu ma poti linisti. ma gandesc la zeci de lucruri, multe se intampla poate doar in capul meu, ma enervez… poate ranesc fara sa vreau, am nevoie de echilibrul tau

insemni prea mult pentru mine, uneori ma gandesc daca e bine sau nu… oare ce sa-mi raspund? Stiu singurul raspuns:. E BINE. ATAT DE BINE!

iarta-ma daca te sufoc cu atata atentie, daca ma bag sub pielea ta, o fac doar pentru ca esti atat de important pentru mine, pentru ca esti special, pentru ca nu vreau sa te pierd, pentru ca nu mai stiu cum sa imi exprim sentimentele, pentru ca e atat de dificil sa nu stiu nimic de tine, pentru ca iti port grija, nu vreau sa ti se intample nimic, pentru ca ma panichez pana si atunci cand imi spui ca te doare capul sau esti racit…

Poate ca sunt ciudata, sunt obsedata… Cum mi-ai mai zis? Maniaca? :-)) … Iarta-ma iubire!

Orice, dar sa nu mi zici ca exagerez…

iarta-ma iubire, dar pur si simplu imi lipsesti

Leave a Reply

