Ganduri de seara ptr buna dimineata

Imi e frig si ma simt ,amortita” de cand ai plecat.
Sper ca macar un pahar de vin sa imi faca sangele sa pulseze iar cu viteza.
Ca atunci cand sunt aproape de tine… Vinul imi aminteste de tine, intotdeauna… de la melodia “Vin sec” pana la vinul baut impreuna in orice ocazie…
Fiecare moment cu tine e de retrait secunda cu secunda, fiecare experienta si de fiecare data ceva nou…pana la cele mai divine placeri! Fiecare fir de par se ridica pe mine, fiecare celula te cauta si te vrea! Imi place enorm de mult sa ma daruuesc tie, sa fiu a ta, sa fii al meu… Sa ne devoram trupurile si sufletele! Vreau sa ma urc in bratele tale, adori sa ma agatz de tine, sa ma saruti pe gat, pe sani, sa ma strangi de spate…
Hai sa fim noi, iubire, doi intr-unul!

Leave a Reply

