Nu mai rezist! Te vreau!

Iubirea mea, cand ne tinem in brate ma incearca emotii fantastice… una mai frumoasa decat cealalta

Ai stat vreodata pe o saltea pe mare, plutind inerent… sa te lasi purtat de spuma unui val puternic, care te duce la tarm fara sa-ti lase nici macar o secunda pentru a respira?

Atunci cand sunt cu tine, respiratia mea devine mai profunda, mai reala, ca o respiratie adanca in prima zi de primavara dupa o iarna apriga…
simt bataile inimii tale lipite de a mea, simt buzele tale dulci si moi ce ma infioara cu dulceata ta de mere, esti ca o pana de matase cand imi atingi pielea facandu-ma sa simt mii de fiori sub fiecare por care te cere si te vrea…

inchid ochii… ma las dusa de imaginatie pana la gandurile tale frumoase… si de ce nu, perverse…

ma faci tot timpul sa simt fluturi in stomac, imi faci inima sa cascada intr-o mie de emotii

le incerc pe toate, iar si iar, de cate ori sunt cu tine! ma las condusa de tine, de pasiunea si de iubirea ta… te vad! te simt!

uneori sunt ca un leu in cusca si cu un singur gand: tu

ce simtim noi poate fi ca o sarma subtire care uneste orice coincidenta… iar noi nu avem momente nesemnificative… ci ne dam sens existentei!

esti flacara mea… chiar daca uneori poti arde… noi doi am realizat lucruri in care chiar nu am crezut… si intr-o secunda am atins paradisul, incepand din Rai… noi doi, impreuna!

Leave a Reply

