iar ziua …

Iar ziua …. ma afund in scaunul de la birou… mult spus. e doar un scaun de birou. Dar uneori mi-ar placea sa nu fie doar atat

Mi-e dor sa te vad cum stai la birou… sa-ti citesc reactiile, sa vad daca esti “prins” in ce faci, sau dai o “raita” pe telefon, sa te intrerup cu o intrebare de baraj, cu logica sau fara, sa mai dea o eroare pe la interfete sau sa ma privesti cum vorbesc singura …

Mi-e dor de glumele tale, te apropos-urile tale, de insinuarile tale, de testele tale… Mi-e dor de seriozitatea ta, de implicarea ta, de rutina ta …
Mi-e dor si de nervozitatea ta, caci ma gandesc cum te-as putea calma!

Cat puteti sa imi lipsiti Dle Habry Gonzales…
Onzo al meu!

Leave a Reply

