Buna de dimineata, iubire

M-am agitat toata noaptea … si ma intreb daca faceam la fel ca in prima noapte cand am dormit impreuna. Mi-ai zis ca ti-a fost dificil sa ma linistesti.
Dar am dormit, bine, foarte bine! ahh cat imi e de dor!

E o explozie de pasiune si dor ce ma agita, imi alunga somnul… mmm, si cat timp mai e pana revii…

E ca un vartej rece peste pielea mea incinsa… mi-e foarte cald si simt fiori pe piele…
bataile inimii sunt accelerate, amplificate… bum, bum… bum, bum… bum, bum… si cea mica pulseaza in acelasi ritm… bum, bum… bum, bum… bum, bum…
Esti mereu in mine… simt mainile tale cum ma invaluie toata, cum tremura de bucurie ca ma cotropesc
Nu as vrea sa se vada aceste lucruri, caci as fi prizoniera bratelor tale … ahhh, dar sunt deja!

Esti secretul sufletului meu, secret stiut doar de noi

Leave a Reply

