De noapte buna…

Ma gandesc la tine; stau pe balcon si ma uit in zare spre oras cum se lasa noaptea
Trag cu nesat din tigara in timp ce ma cred speciala, deosebita si unica.
Asa ma simt cand sunt cu tine, la fel si acum cand ma gandesc la tine.
Sunt sigura ca te gandesti si tu la mine. Sunt sigura ca iti este dor de mine si ca desi suntem atat de departe, sufletele noaste sunt unul langa celalalt.

Sunt sincera si atat de vulnerabila, iar eu ma gandesc la tine, taria mea!

Ma gandesc mult la tine. Asa in general. Pur si simplu din nimic imi zboara gandul la tine.

Ma intreb foarte des ce faci. Cum te simti? Ce gandesti?
Sunt sigura ca faci un mil de chestii interesante si ma bucur foarte tare ptr tine! Profita la maxim de fiecare secunda!

Imi imaginez ca faci tot ce mi-as dori si eu sa fac, ai alt control din pozitia de barbat. Imi imaginez ca ai atatea sa imi povestesti. Abia astept!

Cand nu stiu ce sa fac ma gandesc ca tu ai face si cel mai banal moment sa para special. Cu o idee, cu o gluma, cu un test!

As vrea sa te am. Sa fi numai al meu. Sa te am in cele mai naturale momente

Noapte buna iubire, oriunde te-ai afla!

Leave a Reply

