Chiar esti nelinistit din cauza mea?

Ti-am zis ca te simt…. trist, nelinistit si ingandurat… te acoperi in veselie… care ti-e dilema, iubire?

Ridici turnul de fildes in jurul tau, e dreptul tau si e felul tau…. dar …. o simt apasator, mai ales ca pleci. Am nevoie sa iti simt caldura!

zi tot, amestecuri de ganduri si emotii, stari de bucurie, entuziasm sau poate de tristete
elibereaza-te, zi ce simti, zi ce vrei, zi ce poti.dream-feel-feeling-feelings-picture-favim-com-424971

seara asta imi doream sa fie doar a mea… sa te pastrez in mine si pe mine cat mai mult timp pana revii.

Pe 10, in timp ce dormeam, te-am visat, ma sarutai, ma mangaiai… Imagineaza-ti placerea mea cand m-am trezit si visul meu era realitatea mea… eram protejata si iubita… in siguranta, in bratele tale…
Asa ceva am trait si traiesc doar cu tine. esti urechile care vor auzi intotdeauna suspinele nerostite ale sufletului meu. esti al meu.

esti cea mai profunda parte din mine… cea mai autentica… cea mai mare… cea mai reala… cea mai puternica…
esti zilele mele cele mai bune … momentele traite cel mai intens…emotiile simtite cel mai sincer…
esti cuvintele cele mai puternice… esti cuvintele cele mai dificile…. esti gandurile cele mai persistente…
esti rabdarea mai presus decat mine insami… esti bucuria mea cea mai fragila…

Amandoi putem gasi o mie de pretexte… dar…
ne deschidem? iubim? … chiar daca ne temem sau ne simtim raniti in cotidian?
mai presus de toate, sufletele noastre tanjesc, iubirea mea, nu isi doresc altceva decat sa primeasca si sa daruiasca iubire… cu tot ce inseamna asta: naturalete, incredere, respect, sprijin, sfatuire, sustinere, tandrete, pasiune, extaz si depasirea limitelor.

Iti repet: te plac asa cum esti, daca as incerca sa te schimb nu ai fi tu… Ma incred in tine, caci mi-ai dat motive sa o fac si nu mi-ai demonstrat altfel…  Te sprijin in tot ceea ce doresti sa faci pentru iti doresc tot binele din lume!

Iti sunt recunoscatoare si iti multumesc pentru ca ai aparut in viata mea, pentru ca ai intrat in viata mea si pentru ca faci parte din viata mea.

PS: chiar esti nelinistit din cauza mea?

Leave a Reply

