Turnul de fildes

tu ma stii acum.bluebird_nakamura

inainte?
imi ascundeam sentimentele, dorintele de dragoste si de afectiune prin glume, razand pe seama lor;
tocmai de aceea aproape toti cei care ma “cunosc” cred ca sunt rece.
si tu ai crezut asta.

dar ma doare undeva, si eu sunt cea care vrea sa lase impresia asta uneori.
Poate ca ma autodistrugeam emotional; poate pentru ca nu mai credeam in iubire, dragoste adevarata;
tanjeam dupa ea, dar nu o gaseam dar parca nu sufeream din lipsei ei, ma obisnuisem, ma impacasem cu gandul.

Ai un farmec aparte, esti complex si contradictoriu, ma seduci si ataci in acelasi timp, ori ma uimesti, ori iti stiu urmatoarea miscare. Uneori ma traversezi cu privirea, fara sa ma vezi, treci prin mine cu un aer misterios si indepartat. Uneori te fixezi cu privirea pe mine, ma vezi, te opresti in mine atat de sigur pe tine si atat de aproape de mine.

Uneori mergi pe intuitie si nu te dezamageste niciiodata. functionezi pe mecanisme misterioase ce combina logica, suflet si matematica.

Te simt trist, ingrijorat, ai o dilema. Cred ca toate variantele pe care le ai la indemana si ti se ofera, ti se par toate corecte si gresite in acelasi timp.

Eu sunt dilema ta?!

Pentru tine totul e relativ. Scara ta de valori e atat de diferita de cea a barbatilor din viata mea. Nu te pot defini, si nici nu vreau, nu te pot incadra in sabloane, si nici nu vreau.

Ai un suflet complex, un mountain-rousse de senzatii si emotii, vise si dorinte, pasiune si fluiditate.

Pentru tine senzatiile sunt totul, le traiesti la maxim. Stiu ca ne-am oferit unul altuia momente sublime de iubire,  mistice, la un alt nivel decat orice am trait noi pana acum!

in adancul tau, dragul meu peste, ai un ocean de sentimente… stiu, pentru ca si eu le am.  Dar exact ca pestele … nu le emani in undele sonore.

Cand suntem impreuna, ma intuiesti perfect, avem o alchimie subtila prin care ne transmitem un univers de senzatii nemaitrainte. Senzualitatea ta e contagioasa, magica.

Pe cat simt ca te cunosc, ramai in continuare enigma mea preferata, pe care nu ma satur sa incerc sa o dezleg.
Imi doresc sa te ghicesc, sa te intuiesc, sa nu iti mai pun intrebari, caci oricum uneori imi aluneci printre degete…
Imi doresc sa te inteleg fara sa iti pun intrebari, ador sa te analizez.

tower-306416_640

Iti inteleg turnul de fildes in care te retragi uneori, iar eu iti las acest spatiu numai al tau…

Eu sunt aici!

Iubeste cerebral!…sa iubesc cerebral?!
O fi ceva utopic?!…o fi ceva real?!…
E o-ntrebare simpla, cu un raspuns normal.
Ce, ai vazut cirese pe creanga de santal?!

Cum sa fii cerebral, stapan pe orice gand?!…
Nu stiu cum e sa calci doar pe pamant.
Mirosul tau-mi trezeste-adeseori
Fior, placeri si vise, si rataciri prin nori.

Cum sa fii cerebral, stapan pe-a ta fiinta?!
Imi pare ireal ca mai avem constiinta.
Sa fim noi fiinte ce iubim cerebral?
Cand aduna-am mere copate in luna lui Gerar.

Leave a Reply

