Ce vad la tine?

Ma regasesc in tine!

Esti interesant, inteligent, extrem de atragator pentru mine, ma minunezi uneori cu increderea ta.

iti sacrifici sufletul pentru o femeie ce s-ar putea sa te inspaimante cu suferinta ce o poarta.

ma alini, ma regasesc in tine, esti versiunea mea masculina ce nu credeam ca o voi gasi in aceasta viata.

Imi cunosti dorintele, imi simti sentimentele pentru ca ele iti apartin si tie

Mentalitatile noastre incredibil de asemanatoare, curajul tau, mainile tale cu care ma lasi sa ma joc, sa le sarut, sa le simt caldura incalzindu-mi mainile reci iarna la plimbare…. am crezut ca lesin de emotie cand m-ai tinut de mana.

Offul primului sarut! Ai oftat atat de adanc, dar atat de adanc!
Saruturile tale timide, adorabile si apoi foarte pasionale pe care mi le oferi …

Gandul la buzele tale moi si dulci ma aprinde …

am devenit dependenta de tine, e randul meu sa o zic…

Esti amabil, amuzant…
Pot face o lista intreaga de complimente si sentimente ce le port pentru tine dar cuvintele nu sunt indeajuns pentru ce simt atunci cand sunt langa tine.

in lipsa atingerilor tale, dorul asta ma arde si gandurile imi zboara catre tine cu speranta ca si tu faci acelasi lucru, ca esti bine si ca sunt si eu acolo intr-un coltisor de suflet.

Aflu in tine lucruri despre mine.

Si tu ai iubit si iubirea nu ti-a fost returnata, ba chiar zdrobita. Dar acum, acum e duet, asa-i?

Nu pot renunta la tine, as fi complet idioata sa iti dau drumul, m-as pierde pe mine. Tu esti eu.

Eu nu ma iubesc pe mine dar nici nu ma dispretuiesc. Probabil ca am mai fost importanta pentru cineva, probabil ca am mai fost iubita fara sa stiu asta dar tu esti singurul care vrei sa treci peste dificultatile prin care trebuie sa treci pentru a ajunge sa faci parte din lumea mea.

tu esti sufletul meu pereche, poate ca atunci cand te-am gasit, de fapt … deja iti apartineam.

Leave a Reply

